REKLAMA NA LINKEDIN

Serwisy społecznościowe, czy też portale rekrutacyjne to doskonałe miejsce do zamieszczania reklam. Istnieje wtedy duża szansa, że atrakcyjni na rynku pracy pracownicy zaaplikują właśnie do Twojej firmy, lub skorzystają ze szkolenia czy kursu, który oferujesz. Jak robić to na LinkedIn?

  1. Jak zacząć reklamować się na Linkedin?

Platforma ma swój własny samouczek, który można znaleźć w dziale pomocy technicznej. Można tam znaleźć warunki, jakie musi spełniać reklama, aby została wyświetlona. Należą do nich:

  • Sprecyzowane i dokładne informacje
  • Brak dyskryminacji z powodu wieku, płci, rasy, wyznania czy też preferencji seksualnych
  • Zamieszczenie informacji kontaktowych
  • Tekst nie może być obraźliwy
  • Nie można reklamować produktów, które mogą być szkodliwe
  • Nie można wprowadzać odbiorców w błąd
  • Znaków towarowych należy używać zgodnie z prawem
  • Jak założyć konto reklamowe?

Jeżeli jesteś nowym reklamodawcą na początek zaloguj się na swoje osobiste konto w portalu, następnie naciśnij przycisk „Praca” u góry strony głównej i wybierz kategorię reklama. Dodaj nazwę konta, wybierz walutę rozliczenia i powiąż ze stroną LinkedIn.

Jeżeli jesteś już reklamodawcą zaloguj się do Menedżera kampanii. Naciśnij przycisk utwórz konto w lewym górnym rogu strony, wymyśl nazwę, wybierz walutę i powiąż ze stroną LinkedIn. Na koniec zapisz swoje aktualizacje.

Pamiętaj, że podanej waluty nie możesz już zmienić.

  • Jak tworzyć reklamy?
  • Nazwij kampanię i przypisz ją do grupy
  • Ustal cel marketingowy i format reklamy
  • Ustal grupę odbiorców
  • Ustal budżet i harmonogram kampanii
  • Przygotuj treść reklamy
  • Aktywuj kampanię
  • Jakie są cele reklamy na LinkedIn?
  • Zwiększenie ekspozycji marki w sieci
  • Odwiedziny witryny
  • Wzbudzenie zainteresowania odbiorcy
  • Poszerzenie wiedzy na temat marki
  • Generowanie potencjalnych klientów
  • Zachęcenie do konwersji w witrynie
  • Pozyskanie pracowników
  • Typy reklam na LinkedIn
  • Reklama z pojedynczym zdjęciem
  • Karuzela reklam
  • Treść sponsorowana
  • Reklamy wideo

Related Post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *