Narzędzia do tworzenia webinarów

Podczas pandemii webinary zrobiły się bardzo popularne. Dobre oprogramowania do webinarów umożliwiają nagrywanie, udostępnianie i monitorowanie widzów bez żadnych trudności. Narzędzie do webinarów powinno dostarczać wysokiej jakości wideo, mieć wbudowane ankiety, sondaże, funkcje czatu na żywo, automatyczne sekwencje, oprogramowanie do e-mail marketingu oraz przede wszystkim możliwość przeprowadzania transmisji na żywo. Odpowiednio zautomatyzowane narzędzia do webinarów nadają się do przechowywania treści takich jak kursy online, nagrania wideo oraz podcasty.

  1. ClickMeeting

Jest to zdecydowanie najlepsza platforma dla potrzeb edukacyjnych. Posiada bardzo przyjazny dla użytkowników interfejs. Jest bardzo dobrze dostosowany do małych oraz średnich firm. Platforma ułatwia dotarcie do klientów w celach szkoleniowych oraz umożliwia sprzedaż produktów. 

Cechy kluczowe:

  • Obsługuje wideo w jakości HDe
  • Umożliwia połączenie z Facebookiem i YouTube
  • Umożliwia głosowanie w celu uzyskania opinii podczas webinarów
  • Posiada opcję czatu
  • Umożliwia nagrywanie audio i wideo
  • Przechowuje audio i wideo w chmurze z możliwością pobierania na dysk
  • Obsługuje dużą liczbę prezenterów

Cennik: Plany zaczynają się od 49zł miesięcznie za plan podstawowy dla 25 uczestników lub 109zł dla 50 użytkowników przy rozliczeniu rocznym. Okres próbny wynoszący 30 dni jest darmowy i pozwala przetestować wszystkie funkcje.

  • WebirJam

Jest to aktualnie bezkonkurencyjne narzędzie do webinarów dla pokaźnego grona odbiorców. Jest to idealne oprogramowanie jeżeli nie posiadasz wiedzy technicznej, a zależy Ci na prowadzeniu internetowych seminariów w sposób zautomatyzowany dla dużej grupy odbiorców. Platforma wyróżnia się przede wszystkim możliwością kupna produktów bez konieczności wychodzenia z webinarów dzięki wyskakiwaniu dodatkowych okienek. WebirJam umożliwia uczestnikowi włączenie się do rozmowy 1:1 z użyciem wideo a także jest kompatybilny z wszystkimi przeglądarkami internetowymi.

Cechy kluczowe:

  • Posiada wbudowany autoresponder
  • Jest zintegrowany z mediami społecznościowymi
  • Posiada funkcję automatycznego nagrywania
  • Obsługuje jednocześnie kilku prezenterów
  • Kompatybilny z różnymi przeglądarkami
  • Błyskawicznie się konfiguruje
  • Umożliwia dołączanie ankiet

Jest to jednak drogi program. Cena to 499 USD rocznie do 500 uczestników przy maksymalnie 3 prezenterach oraz przy wsparciu 24/7.

Related Post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *